Billboard i inne typy reklamy zewnętrznej

Podróżując trasami rzucają nam się w oczy duże billboardy. Takie gigantyczne obrazy to nic innego, jak reklama produktu. Wykonanie billboardów zarządzają firmy. Billboard nie jest jedynie normalnym zdjęciem przedstawiającym jakikolwiek obrazek, jakąś rzecz. Jakikolwiek billboard musi dawać jakiś przekaz, musi wyrazić jakieś myśli. Patrząc na taki billboard musimy zapamiętać go, reklamowany artykuł, nazwę producenta i musimy zachęcić się do zakupu artykułu. A przecież mamy na to zaledwie kilka sekund. Człowiek jednak właśnie tyle potrzebuje czasu, by zapamiętać ważne dla niego szczegóły, by podjąć decyzję. Zawodowcy od marketingu oraz reklamy stosują różnorodne chwyty, przeróżne sposoby na to, żeby zachęcić konsumenta do wypróbowania danego produktu. A żeby go wypróbować trzeba w pierwszej kolejności go kupić. I taki billboard zachęca do zakupów. Miasta – szczególnie te duże są wyraźnie obklejone kolorowymi oraz rzucającymi się w oczy billboardami – wobec tego przetestuj folie reklamowe warszawa. To właśnie w takich miastach mieszka najwięcej ludzi. Do wielu z nich dociera więc reklama. Ludzie rozmawiają, komunikują się. Niekiedy są to rozmowy na nadzwyczaj różnorodne tematy. Rozmawiamy o wielu kwestiach – choćby o nowościach pojawiających się w naszych punktach sprzedaży. To właśnie taka reklama słowna emitowana przez samych klientów między sobą jest najskuteczniejszą i sprawdzoną reklamą. Kontrahenci polecają sobie nawzajem przetestowane i wypróbowane artykuły. Niestety nie jest to prosta reklama. Nie można jej przygotować ani zaplanować. Nie maja na nią wpływu ani agencje marketingowe ani producent. Taka reklama to wymiana zdań między znającymi się osobami, kolegami, sąsiadami. Szansę mają spowodować się jedynie porządne jakościowo, przetestowane produkty w przystępnych cenach. Żeby taka reklama miała miejsce potrzebna jest jednak inna forma reklamy – chociażby reklama telewizyjna, która będzie wspierać, jaka będzie podstawą w reklamie w komunikacji, w reklamie międzyludzkiej. Reklama jest szalenie istotna. I w pewnych momentach nie ma znaczenia jej forma. Istotne, żeby dotarła do gigantycznej grupy klientów, potencjalnych klientów.

Comments are closed.

Search